fredag 4. februar 2011

Mitt første bidrag til skissedilla

Dette er til skissedilla nr 97
 Har prøvd meg på Steampunk for første gang..brukt litt maskin deler og litt grunge board, knapper og fjær. 
 Brukte et bakgrunnsark fra Basicgray. Og så har jeg grist litt ekstra med crackle paint og dobber og noe sort maling jeg hadde. Kjekt å kunne grise litt etter gammelt.
 Knappen og grunge boarden er malt med Midnight Rendezvous (blå) Glimmer glaze og bronce crackle paint. 
Så var jeg på Fretex å kjøpte en gammel klokke som jeg robbet tannhjul i fra..veldig fornøyd med det kjøpet...hihi..
 Her er deler av min datters Mp3 spiller. Den og har fått et lag med Glimmer glaze og crackle paint.
I sommer var jeg og min kjære en tur til Danmark, og på en rasteplass fant vi en påkjørt ugle, som jeg stjal masse fjær av :-D Kanskje litt ekkelt, men tok ingen av de med blod på. Og de gikk rett i fryseren da vi kom hjem, for å drepe bakterier og andre uhumskheter. Her har jeg brukt en ugle fjær pluss en sort fjær..

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker steampunk, og har lyst ttil å leke masse med det! Denne blle skikkelig tøff! Morsom tittel!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  2. Wow, denne var skikkelig tøff!
    Tusen takk for at du vil følge bloggen min:)
    -Berit-

    SvarSlett

Takk for at du har vert inne på bloggen min, og legg gjerne igjen en liten hilsen.