mandag 21. mars 2011

5 Tibetanske riter

Såg programmet Den andre siden på torsdag 17.03.11 der de snakket om de 5 tibetanske riter. Dette tror jeg jattu at jeg skal prøve meg på. Har prøvd på fredag og i dag (måtte ha en liten pause i helgen siden jeg var på fest ;-/) men fra nå av skal det gjøres hver dag. Så får jeg se om det er noe funk i det. Det sies at en skal gjøre øvelsene 21 ganger, men jeg begynner med 10 så får jeg øke med 2 hver uke. Så innen 1 mai skal jeg være oppe i 21 ganger. Forklaring til hvordan dette skal gjøres fant jeg på Johnny Brenna sin side. Ganske godt forklart. Om det er andre som vil kaste seg på trenden så gi gjerne et hint her, så kan vi følge hver andre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du har vert inne på bloggen min, og legg gjerne igjen en liten hilsen.