søndag 27. mai 2012

Efit 27.mai 2012

Da er det tid for Efit igjen. Her kan dere gå inn å se på flere Efit sider Efit
Når er det lenge siden jeg har vært med, så nå var det virkelig på tide. 
Siden det er pinse og nydelig vær har vi brukt dagen stort sett til å arbeide ute. Jeg har malt de "nye" ute møblene vi fant på Gisbort på finn.no...
 10.02
Eg sto opp 09.15 men glemte at det var Efit dag, så oppvasken ble det første bilde i dag. 
Siden det er sol og fint vær her hjemme er det ingen som verken gidder eller har lyst til å stå inne og rydde på kjøkkenet. Derfor måtte jeg ta et skippertak i dag før jeg orket å lage meg noe frukost. 
 11.03
Lager klar litt iste som vi kan drikke ut over dagen.
Alle her er glad i et glass med kald iste når det er varmt ute. 
 11.52
Begynte med å ta andre strøket på den ene stolen. 
Digger fargen ;-)
Bonus bilde. Stol og benk nesten ferdig.

                                12.55
Så var det benken som skulle få seg et strøk med maling.
Som du ser så har vi måttet bytte ut en del av bordene i benken
for de var ganske så råtten. Det er nok en av grunnene til at de gav
bort hele settet, men hva gjør vel det når det er bare å bytte ut.
13.55
 Pause i malingen, så da gikk jeg inn å lagde litt iskaffi. mmmmm..det er veldig godt.
 Bonusbilde. 
Her kan dere se alle 4 delene. Bordet mangler topplaten og en stol er enda ikke ikke begynt på. Malerforetningene sliter med å lage de fargene jeg vil ha. Har veldig lyst på en sol gul farge.
 
15.14  vafler er godt og vi trenger lunsj
16.03
 Endelig er vaflene ferdig og gjestene er på plass. Og de smakte nyydelig.
 17.03
Meg og min mor står å ser på den nye hagen.
 18.06
Bare måtte vise mamma den nye drakten jeg har kjøpt til Endre...
 19.07
Kylling med øl opp i høna.
 20.09
Kyllingen er ferdig og den smakte fortreffelig.
 21.09
Maler 2. strøket på benken.
 22.10
Dagens oppvask nr 2.
23.10
Legger endelig inn bildene..Og nå skal vi en tur bort til naboene...må jo hilse på de nye naboene våres. 
Vi ble invitert bort nå i kveld...
 0.13
Vi tok med oss litt å drikke på....
01.14
Og timene går fort i godt selskap... :-D
 02.14
Men nå er det virkelig på tide å gå hjem.
Takker for meg med et bilde av en ikke så god Mojito kartong som smakte husholdningsaft som var blandet med Mojito..

1 kommentar:

  1. Inne och kikar på din dag. Vilka härliga färger det var du målade möblerna med. Den där dräkten, när är den tänkt att användas då? :)

    SvarSlett

Takk for at du har vert inne på bloggen min, og legg gjerne igjen en liten hilsen.