mandag 31. januar 2011

Mobil trøbbel

Har måttet sende inn mobilen min til reperasjon i dag...Tragisk. Har hatt den i bare litt over 2 mnd, men nå var det nok. Den streiker både på den ene og den andre måten. Om noen lurer så er det en HTC Desire HD. Den er bare helt super bortsett fra alle problemene. For litt over en uke siden begynnte den å tappe seg på batteriet i løpet av ca 4 timer..så lading 2 gagner for dagen var nødvendig om jeg skulle holde den i gang..Så begynte sms og kødde seg også. Den gav ikke beskjed om det var kommet nye meldinger. Ringetonene forandret seg daglig og helst til noen som jeg omtrent ikke hørte...++++ alt mulig annet tull...Så i dag sendte jeg den til reperasjon. Så nå sitter jeg her med min gamle mob som jeg har lånt vekk til min datter og omtrent alle kontaktene er slettet fra, så jeg kan jo ikke ringe til noen ....jippi...

I tillegg så komm jeg på, etter at posten var gått. At kanskje moben var befektet med virus? Det har jeg helt glemt å sjekke. Jeg burde sikkert tatt en virus scan på den??...dobbelt jippi ..nå får jeg vel moben tilbake med regning...hihi..Jaja. Får bare håpe at det ikke tar for lang tid..for da blir jeg sikkert helt gal.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du har vert inne på bloggen min, og legg gjerne igjen en liten hilsen.