onsdag 12. januar 2011

Trappe og bil kort

 Her har jeg prøvd meg på et trappe kort, men jeg kan ikke si at jeg likte teknikken. Følte at jeg aldri fikk det helt ferdig. Vanskelig å skjære ut var det også.
 Så jeg tror ikke jeg kommer til å lage flere sånne.

 Min nevø Morten ble 18 år og jeg måtte lage et kort til han. Jeg viste han hadde fått seg bil så da prøvde jeg å lage et bil kort.
 Det jeg ikke viste var at han hadde fått en bil i nesten akkurat samme farge som jeg lagde dette korte i. Det var litt artig.
 "eksos røret" er et kort som går an å trekke ut. Så festet jeg på en engel som kan passe på han når han kjører.


 Pengene festet jeg med en binders i kortet som ligger inne i bilen.
Jeg har en mal om det er noen som er interessert. Bare gi en lyd.

8 kommentarer:

  1. For et utrolig stilig bilkort du har laget! Vil VELDIG GJERNE få mal om du har.

    Lisbeth

    SvarSlett
  2. Klart du kan få mal. Men er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det..er litt nye på blogge fronten.

    SvarSlett
  3. Kjempestilig bil! Og mange andre flotte kort innpå her :) Er det mulighet for å få mal? :)
    Holder på å skal lage et bryllupskort, gjerne et bil-kort :p

    SvarSlett
  4. Kjekt at du likte Bilen min ;-) Du finner mal til den inne på mappen: Maler. Håper du kan bruke den malen. Lykke til

    SvarSlett
  5. Kjempefin bil!! Jeg har veldig lyst på mal på bilkortet om du fortsatt har det :)

    SvarSlett
  6. Vist du lager dette kortet flere ganger, kan du for eksempel ta bilder under veis mens du lager det å legge ut som blogg innlegg med litt tekst under vist du ønsker, da kan det være lettere for oss som vil prøve å lage dette kortet. Eg tror eg skal prøve meg en dag på dette bil kortet. Det var så stiligt. :)

    SvarSlett
  7. Oj, så gørrkul bil. Kunne tenkt meg mal.

    SvarSlett
  8. Oj, så gørrkul bil. Kunne tenkt meg mal.

    SvarSlett

Takk for at du har vert inne på bloggen min, og legg gjerne igjen en liten hilsen.