lørdag 28. mai 2011

Pyramide kort til en 70 åring.

Farmor til jentene mine fylte 70 år og da måtte jeg jo lage et kort. Og et pyramidekort er verdig en 70. åring.
Koste meg lenge og vell med dette kortet. 
Brukte en grill pinne som jeg malte, til å stikke igjennom på toppen.
Toppen lagde jeg av dobbel bazzill..for at det skulle bli litt stivere.


Crackle paintet og malt med alckohol inc på Grungeboard ferdig utstansede tall.
Farmor er en engel, derfor lagde jeg 4 engler som jeg festet i hvert hjørne.
Innsiden
 Dette verset fant jeg inne i en bok jeg har. Syns det var fint.
 Nøkkelhullet er klippet ut av en Cola boks og så malt med alcohl inc. Liker godt effekten.

Den ene sommerfuglen har jeg klippet ut av en papir rest fra arket jeg brukte på utsiden.
All teksten har jeg printet ut fra pc.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du har vert inne på bloggen min, og legg gjerne igjen en liten hilsen.