søndag 29. januar 2012

Art Journal

Har kastet meg på bølgen med Art journal, men skjønner jo no at det er rart jeg ikke har gjort dette før. For å skrive dagbok har liksom aldri helt vart så lenge med meg, men her får jeg jo gjøre akkurat det jeg vil og det blir jo fint også ;-) Å så går den liksom ikke ut. 
Gleder meg til mange siden med kunst. 
 Her kan du se hvordan jeg har begynt å bygge opp permen. 
Først tok jeg en papp plate jeg hadde liggende, som egentlig har vært undersiden av en akvarellblokk (siste side)
Så limte jeg på diverse pynt i forskjellige tykkelser.
 Inni permen tok jeg bare litt rutete gips tape og tapet rundt om kring.
 Her er baksiden. Her har jeg brukt en fuglebur dies i latres ark som jeg tilfeldigvis hadde fargelagt litt fra før. Fargene spiller liksom ikke noe rolle som du skal få se på neste bilde.
 Så tapet jeg på masse metall tape for å dekke alt på permen, både innsiden og utsiden. Etterpå strøk jeg godt over med fingrene slik at metalltapen gikk godt ned i halle fordypningene. (Her må det jobbes mye. Helst helt til fingrene er ganske så støle)
 Så malte jeg over med en akryl maling og tørket av litt etterhvert som malingen tørket.
 Så malte jeg litt med blå Glimmer glaze, og satte i ringer og noen sløyfer på ringene.
 Her er første siden i Art journalen min. Det er malt på en akvarell side.
Her ser du baksiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du har vert inne på bloggen min, og legg gjerne igjen en liten hilsen.