søndag 29. januar 2012

Jule esker

Nå begynner nevøene mine å bli så store at det blir mer og mer vanskelig å vite hva jeg skal gi de til jul. Men i år hadde jeg lyst til å scrappe noe som de kunne få litt godterier i. 
Da endte jeg opp med disse eskene 
 Siden det er gutter så har jeg prøvd å gjøre den litt maskulin med litt klokkedeler, 
men et par blomstrer måtte jeg bare putte på ;-)
 Brukte et ark som ser ut som et kart. Syns det ble litt tøft.
 Jeg lagde romdelere slik at jeg kunne putte i litt forskjellig.
 På denne esken brukte jeg litt bølgepapp i tillegg til klokkedeler og knapper. 
Og så måtte jeg sette på noen røde roser for å spisse det til litt.

Romdelere i denne også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du har vert inne på bloggen min, og legg gjerne igjen en liten hilsen.